دنیای دخترونه من!!

  

*دنیای دخترونه من قدم زدن تو بارون بدون چتره


*دنیای دخترونه من نگاه کردن به نور ماهه از پنجره باز اتاقم


*دنیای دخترونه من دویدن رو ماسه های خیس دریاست


*دنیای دخترونه من نشتن روی صخره و نگاه کردن ب  افق اقیانوسه


*دنیای دخترونه من زدن لاکهای رنگیه 


*دنیای دخترونه من زدن گلسرای رنگی ب موهامه


*دنیای دخترونه من یعنی ست کردن گلسرام با لباسم


*دنیای دخترونه من یعنی بغل کردن خرس پشمالو سفیدم قبل خواب


*دنیای دخترونه من کشیدن نقاشیه....


*دنیای دخترونه من ناز کردن واسه باباجونه


*دنیای دخترونه من اینه ک سر بزارم رو پای مامانیو خودمو لوس کنم براش


*دنیای دخترونه من یعنی اتاق صورتیم...


*دنیای دخترونه من یعنی گلهای رز لای دفتر خاطراتم


*دنیای دخترونه من یعنی رویاهای رنگی آینده ام


*دنیای دخترونه من یعنی آزادی ، آزادی از تفکر هم رنگ جماعت شدن برای رسوا نشدن


*دنیای دخترونه من یه قلعه صورتیه که برای ورود باید کارت شناسای و مجوز ورود داشته


    باشی


*دنیای دخترونه من یعنی با تمام ویژگی ها و ظرافت دخترونه کسی جرءت نکنه نگاه چپ


    بهم بندازه


*دنیای دخترونه من یعنی راه رفتن تو خیابون با آرامش


*دنیای دخترونه من یعنی زیبایی بدون آرایش


*دنیای دخترونه من یعنی سجاده صورتیم که توش پر از گل نرگسه


*دنیای دخترونه من یعنی آهای پسرای سرزمین  من ،من راحت به دست نمیام .اگه مجوز


   ورود داری میتونی وارد شی اگه نه متاسفم!!!


*دنیای دخترونه من یعنی خانم بودن نه مونث بودن


*دنیای دخترونه من یعنی چادرم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 19:23 http://miss-shokolat.mihanblog.com

بسیار زیبا بود

پریساجوووون دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 18:14 http://parisajoon1381.mihanblog.com

به وبلاگ منم بسر

اوووووووومدم

پریساجوووون دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 18:13 http://parisajoon1381.mihanblog.com

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد